jump to last post 1-5 of 5 discussions (6 posts)

so whats the most amount of followers you have gained in a week ?

  1. bozzie123 profile image59
    bozzie123posted 7 years ago

    i have 17 in a month lol

    1. DogSiDaed profile image59
      DogSiDaedposted 7 years ago in reply to this

      Mine's been pretty consistent, so sorta 10-15?

      This is a genuine curiosity right, not follower seeking? tongue

  2. bozzie123 profile image59
    bozzie123posted 7 years ago

    lol .... nah curious, smile

  3. Eaglekiwi profile image72
    Eaglekiwiposted 7 years ago

    Depends really ..
    I been offline for 5/6weeks and gotta say most new follwers were Asian hmmm...random thing I guess, they dont appear to have read anything I wrote lol

  4. bozzie123 profile image59
    bozzie123posted 7 years ago

    haha ! i probably get 1 new follower every few days lol

  5. wychic profile image78
    wychicposted 7 years ago

    I think about half a dozen in a week...I've been awfully slow about getting new hubs posted, so I've decided my time on the site doesn't count for as much as the actual time because otherwise this would look like a pretty pathetic two years tongue

 
working