jump to last post 1-15 of 15 discussions (81 posts)

Payoff for # of comments ???

  1. Jerami profile image77
    Jeramiposted 7 years ago

    I do not expect this thread to live on I just want to know  ???
                                                                      I have been wondering if there is some kind of payoff for making the most comments on the forums?  Is there a race to be # 1 on the list? It seems that there are some that their only purpose in life is to dump their four or five word non sensual comments any place that they can find to dump them on. This might be OK if they were not trashing the rights of the others to communicate openly. Where do we find the rules for this GAME,

    1. profile image0
      dennisemattposted 7 years ago in reply to this

      what? where did your pic go? are you allowed to leave the religion forum?

      to be serious, this question is absurd, what exactly is making you so upset?

      NO. No payoff, some people dont talk like you do, some people are bored. Some people come from a different background or whole other country then you do, so ..there is a language barrier as Hubpages is in english and not everybody speaks it as their first language.

      PLUS you said nonsensual...I think you meant ...nonsense? completly different words...

      my point is, you are not the only person who has the right to speak....

      1. tantrum profile image60
        tantrumposted 7 years ago in reply to this

          Maybe he's being ironic ?

        1. profile image60
          badcompany99posted 7 years ago in reply to this

          Doncha think !

        2. profile image0
          dennisemattposted 7 years ago in reply to this

          who knows? no response so far.....and I agree with the Frog..your eye reminds me of the crow too. but also the Joker...

      2. profile image59
        CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

        It is the religious forum Dennise !

        1. profile image0
          dennisemattposted 7 years ago in reply to this

          well, I know, but this is not a religous issue..so. maybe he's not allowed to go to....I dunno...the hubber's hangout or something? I dont get it is all.

          1. profile image60
            badcompany99posted 7 years ago in reply to this

            You don't get it because it's a load of crap !

            1. profile image0
              dennisemattposted 7 years ago in reply to this

              I suppose that should have been apparent from his lack of response? How are you today? It is the day after tuesday....

              1. profile image60
                badcompany99posted 7 years ago in reply to this

                Roll on Thursday moi friend, I need to chill out smile

                1. profile image0
                  dennisemattposted 7 years ago in reply to this

                  OMG!!!! I got it mixed up. Tuesday is my Thursday!!!!! Ill ask again on Friday.  smile

    2. Jane@CM profile image61
      Jane@CMposted 7 years ago in reply to this

      Maybe Ron could give you a cupcake? big_smile

      The forum is what you make it to be for yourself.  For me, I like the fun aspect of it & the informative posts from other writers.  I also like the sense of community here.

  2. frogdropping profile image84
    frogdroppingposted 7 years ago

    It's a forum. A public place. Folks have different ways of 'being' in a forum. And there are rules - no direct attacks for eg.

    It's horses for courses. Some folks get along fine in forums, others, not so.

    As for the race, I don't know. I post in here for different reasons. Sometimes I'm asking, sometimes I'm answering. Other times I'm passing time and having a bit of fun.

    Don't worry about it. I don't smile

  3. tantrum profile image60
    tantrumposted 7 years ago

    no .you don't get anything, but it seem some people think they will! like shaul stein
       

        Shaul Stein wrote:

        well it ain't no joke that at any given time 1/2 of the top 20 topics are mine and most of them are in the top 10. big_smile

    My reply:

    What do you think this is? MTV's music 10 topchart? lol  What a joke !lol
    Posted 10 hours ago

    lol lol lol

    1. Jerami profile image77
      Jeramiposted 7 years ago in reply to this
      1. tantrum profile image60
        tantrumposted 7 years ago in reply to this

          smile

    2. Shaul Stein profile image59
      Shaul Steinposted 7 years ago in reply to this

      My reply "no it's Hub TV"

  4. profile image60
    badcompany99posted 7 years ago

    The only word in yer thread I understood was the word " rights " which everyone has as you so rightly say. A Forum is actually a place to voice that right in whatever way one wants regardless if it's 5 words, nice avatar btw, suits ya smile

    1. tantrum profile image60
      tantrumposted 7 years ago in reply to this

        Oh no !!! sad he's my friend ! And a very interesting one ! smile

      1. profile image60
        badcompany99posted 7 years ago in reply to this

        I couldn't resist ya know smile

        1. tantrum profile image60
          tantrumposted 7 years ago in reply to this

          big_smile lol!! if you want to laugh at somebody, see above what i wrote about shaul stein

  5. frogdropping profile image84
    frogdroppingposted 7 years ago

    Tantrum your eyes remind me of The Crow. Well - your one eye anyway.

  6. profile image59
    CabinGirlposted 7 years ago

    Yeah crazy fool, some people on here are just kinda weird !

    1. tantrum profile image60
      tantrumposted 7 years ago in reply to this

        Hi CG !! Yeah! he's for the top 10 lol You should give him a treat, maybe he cools down cool

      1. profile image59
        CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

        I hope he's not one of those rude men that mail me, some of it makes me really blush smile

        1. tantrum profile image60
          tantrumposted 7 years ago in reply to this

            I don't believe u C B ! you blushing!!  lol  He looks weird enough as 2 give you a good.... big_smile

          1. profile image59
            CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

            Not my type ya know, I like a good sea man and I did say sea man smile

            1. tantrum profile image60
              tantrumposted 7 years ago in reply to this

                Oh f..k! I don't apply ! sad

              1. Eaglekiwi profile image74
                Eaglekiwiposted 7 years ago in reply to this

                Yea sure ya do!

                1. tantrum profile image60
                  tantrumposted 7 years ago in reply to this

                    I'm a circus midget sad  And often seasick  sad

                  1. tantrum profile image60
                    tantrumposted 7 years ago in reply to this

                      Good 4 BC  I'm no good for you sad ( weeping )

  7. Pearldiver profile image86
    Pearldiverposted 7 years ago

    I too wish to compliment you on your choice of hairstyle.  Of course it is your right... But it seems your Bio is of equal significience as your avatar.

    In regard to sensual remarks:

    There are many vocations available to people and it's great to see that you choose to follow your chosen path. smile

    Should you wish to pursue another vocation, as you find forums or indeed communication not sensual enough for you;

    I'm sure several would reccommend that you choose one involving sex and travel.

  8. tantrum profile image60
    tantrumposted 7 years ago

    IT'S MARILYN MANSON'S, you beautiful people ! lol

    1. profile image0
      dennisemattposted 7 years ago in reply to this

      HAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! oh, I sooo should have gotten that!!!!

      1. profile image59
        CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

        Omg you were that geeky kid in the Wonder Years !

        1. tantrum profile image60
          tantrumposted 7 years ago in reply to this

          How did u find out !? do you want an autograph? cool

          1. profile image59
            CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

            Yeah it used to be my fav series and I always loved the geeks, I think that's why I joined up with BadCompany smile

            1. profile image0
              dennisemattposted 7 years ago in reply to this

              have you seen freaks and geeks? it was only on for  maybe one season, but I loved it!!!!

  9. tantrum profile image60
    tantrumposted 7 years ago

    I'd love 2 read it !!

  10. frogdropping profile image84
    frogdroppingposted 7 years ago

    There is a certain irony in this thread forum folks. The OP was after finding out the why, way and what for - regarding forum posting types. I think we've adequately covered his question, somehow ...

    Hijacked tongue

    1. profile image60
      badcompany99posted 7 years ago in reply to this

      All topics are at some point hijacked and the reason why is it was orginally boring !

    2. profile image0
      dennisemattposted 7 years ago in reply to this

      ha. yup. oops....
      sorry. Ill try to be good for the rest of the day.

  11. profile image59
    CabinGirlposted 7 years ago

    I must actually post a few links to some of my hubs that I wrote on the other site I used to be on before the buggers banned me. Twas there loss though, hubpages love me cause I am a shy and caring girl. Hands up if on Thursday night ya fancy a party and a look at loads of my past tales, my past unfolding before yer eyes, omg I kinda like the idea !

    1. profile image0
      dennisemattposted 7 years ago in reply to this

      Yes hubs YES. and, I will bring the Jameson....

      1. profile image59
        CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

        Ok party tomorrow night then and I shall provide Tales from the Crypt !

    2. Eaglekiwi profile image74
      Eaglekiwiposted 7 years ago in reply to this

      CG you gotta promise to keep a tight reign on that badboy wink

      he owes ya

      1. profile image59
        CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

        I tight reign all my men Kiwi usually with a leather collar and heavy dog chain smile

        1. Eaglekiwi profile image74
          Eaglekiwiposted 7 years ago in reply to this

          Oh baby baby~

          1. profile image0
            ryankettposted 7 years ago in reply to this

            Eaglewiki, do you fancy helping a man out? http://hubpages.com/forum/topic/20220

  12. tantrum profile image60
    tantrumposted 7 years ago

    HANDS UP!!! lol

    1. profile image59
      CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

      You are providing the drink !

      1. tantrum profile image60
        tantrumposted 7 years ago in reply to this

        I'll ask in the circus if I get permission  big_smile

        1. profile image60
          badcompany99posted 7 years ago in reply to this

          Do they have a bearded lady, just a weird fetish of mine smile

          1. tantrum profile image60
            tantrumposted 7 years ago in reply to this

              Maybe I can play the part big_smile

            1. profile image60
              badcompany99posted 7 years ago in reply to this

              Do you have a beard and nice breasts ?

              1. tantrum profile image60
                tantrumposted 7 years ago in reply to this

                  Want 2 find out, don't you?. Maybe I'll give u a visit in Belfast next year ! lol ? big_smile

                1. Eaglekiwi profile image74
                  Eaglekiwiposted 7 years ago in reply to this

                  yay the alter egos are hooking up !

                  1. profile image60
                    badcompany99posted 7 years ago in reply to this

                    I don't think so, the BadCo prefers women and he already has one smile

                  2. profile image0
                    dennisemattposted 7 years ago in reply to this

                    HA HA HA HA HA ..people are crazy eagle kiwi!!!!!  lol

  13. Eaglekiwi profile image74
    Eaglekiwiposted 7 years ago

    Back on topic then

    Payoff = Paaaaartyyyy!! big_smile

    Comments ~~>

    Payoff ~~> More Hubs

    ad$$$ smile

    1. profile image59
      CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

      Payoff = zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      1. Eaglekiwi profile image74
        Eaglekiwiposted 7 years ago in reply to this

        yea I write in my sleep zzzzzz, capsule zzzz blah blah zzzzz hit send lol

  14. Jerami profile image77
    Jeramiposted 7 years ago

    That was a quick roll of a lot of people having fun. Good stuff. I just wanted to comment as to why a person will jump all over as many threads as possible dumping everywhere just for bragging rights of being the most talkative.??

    1. tantrum profile image60
      tantrumposted 7 years ago in reply to this

        Some people will understand, some will not. Who cares ! You are a good man and that's what is  important .Let's call it a day!! C u tomorrow! smile

    2. profile image0
      dennisemattposted 7 years ago in reply to this

      who knows? I myself, sometimes say stupid stuff, with no intententions whatsoever of bragging, or being hurtfull. I suppose, everyone has thier reasons. And lots of times the reasons get taken the wrong way?

      1. tantrum profile image60
        tantrumposted 7 years ago in reply to this

          Not this time. Take a look at shauls stein's threads

        1. profile image0
          dennisemattposted 7 years ago in reply to this

          ok? I missed something again.....

    3. Mark Knowles profile image61
      Mark Knowlesposted 7 years ago in reply to this

      They think there is some value in having a link from the "top ten posters" in the religion forum to their profile page.

      1. Eaglekiwi profile image74
        Eaglekiwiposted 7 years ago in reply to this

        Thats giving them too much credit Mark...some are worse than mosquitos down south in the summertime y'all hear big_smile

      2. profile image59
        CabinGirlposted 7 years ago in reply to this

        I see you are number 5 in the Religious posts, not bad for an athiest !

        1. Jerami profile image77
          Jeramiposted 7 years ago in reply to this

          There is someone else catching up in just the last week. that is a lot of catching up

  15. tantrum profile image60
    tantrumposted 7 years ago

    i bet his next move is on the MTV awards ! big_smile

    1. Jerami profile image77
      Jeramiposted 7 years ago in reply to this

      you know thats right

      1. tantrum profile image60
        tantrumposted 7 years ago in reply to this

          he sid something about being a musician, maybe he can get his song in the top 10 chart as well lol

        1. Jerami profile image77
          Jeramiposted 7 years ago in reply to this

          I wish him well that will give him something better to do

 
working