ArtsAutosBooksBusinessEducationEntertainmentFamilyFashionFoodGamesGenderHealthHolidaysHomeHubPagesPersonal FinancePetsPoliticsReligionSportsTechnologyTravel

I Don’t Like Talking About Wife’s Affair – But Since You Twisted My Arm (limerick)

Updated on January 3, 2013

I recall my wife’s big affair

The ending was so hard to bear

She just couldn’t see

How much it hurt me

I’ll miss all the freebies he’d share


Comments

    0 of 8192 characters used
    Post Comment

    • billybuc profile image

      Bill Holland 4 years ago from Olympia, WA

      Practical...very practical! LOL

    • profile image

      Valleypoet 4 years ago

      Well they do say a relationship is all about sharing LOL :-))

    • travmaj profile image

      travmaj 4 years ago from australia

      Hmm - I'm not into sharing - but, if the gender was reversed - who knows?

    • wetnosedogs profile image

      wetnosedogs 4 years ago from Alabama

      Great laughs.

    • jhamann profile image

      Jamie Lee Hamann 4 years ago from Reno NV

      Oh ouch...well at least a laugh was in the whole mess. Jamie

    • Nellieanna profile image

      Nellieanna Hay 4 years ago from TEXAS

      Martin - singing in the cemetery. Whatever the freebies don't pay for betrayal. But congratulations on handling it with humor. As my mother used to say, "Laugh and the world laughs with you; cry and you cry alone." I'm not laughing though. Sometimes it's wise to get the tears over with and clear out the debris.

    • mpropp profile image

      Melissa Propp 4 years ago from Minnesota

      Hahaha! Okay, the title of your limerick is like a a TLC show. They spell it out for you too...Ever see the show "The Woman with the Giant Face Tumor"? You'll never guess what it was about!

    • always exploring profile image

      Ruby Jean Fuller 4 years ago from Southern Illinois

      You are sooooo bad. Hee.

    • Frank Atanacio profile image

      Frank Atanacio 4 years ago from Shelton

      Reminds me of that old joke when the husband comes home and finds his wife in bed with another man. He was so angry until she says.. hey honey.. remember the new golf clubs, the day trips, and all the extra cash we have to spend.. it was him.. and the husband yells quick get him a blanket he might catch cold..:)

    • Moms-Secret profile image

      Lissette 4 years ago from Central Florida

      Hahaha! Sadly funny Mhatter. Gotta love my boys. The comments Frank, I never heard that joke. :) lol.

    • dghbrh profile image

      deergha 4 years ago from ...... a place beyond now and beyond here !!!

      LOL its funny with the joke from Frank as well. Thanks for sharing. Votes up and sharing too.

    • shiningirisheyes profile image

      Shining Irish Eyes 4 years ago from Upstate, New York

      Always telling it like it is while infusing some much needed laughter!

    • aviannovice profile image

      Deb Hirt 4 years ago from Stillwater, OK

      This one was a riot!

    • Vinaya Ghimire profile image

      Vinaya Ghimire 4 years ago from Nepal

      Lovely twist at the end.

    • profile image

      ignugent17 4 years ago

      Just ask maybe she will still share. :-)))

    • ImKarn23 profile image

      Karen Silverman 4 years ago

      hmmmm...i think i missed something - BOTH times i read it..lol..

      love ya, Mxx

    • ahorseback profile image

      ahorseback 4 years ago

      MHatter Man ! Okay now its dealt with , move on or move out ? ....either way its a tuff sell!..........:-}

    • Gypsy Rose Lee profile image

      Gypsy Rose Lee 4 years ago from Riga, Latvia

      You're also a million laughs. lol

    • bravewarrior profile image

      Shauna L Bowling 4 years ago from Central Florida

      Me, too, Leslie. Martin, I don't get the last line. :-(

    Click to Rate This Article