ArtsAutosBooksBusinessEducationEntertainmentFamilyFashionFoodGamesGenderHealthHolidaysHomeHubPagesPersonal FinancePetsPoliticsReligionSportsTechnologyTravel
  • »
  • Books, Literature, and Writing»
  • Commercial & Creative Writing»
  • Creative Writing»
  • Humor Writing

Super Heroes fight crime on Hubpages

Updated on June 15, 2011

Watch out! Here we come!

 It's nearly midnight and most mortal souls are fast asleep.  The Evil Villains of Hubpages are awake, setting up their bots to spam and spin all night long, inundating good hubbers with invitations to pass on their bank details in exchange for millions of non-existent dollars.

The Evil Villians choose carefully who their next victim shall be.  Who can they stalk and abuse with hateful columns on the forums and on their hubs?  Who can they select to bare the brunt of their pain and anger against the world?  Who can they contact with hateful and abusive emails?

The Evil Villain brings up Babelfish Translating Service on the internet, translates someone's carefully worded hub into Japanese and then again into English.  The Evil Hubber sneers at the stupidity of the Hubpages community, who actually believes that he wrote that crap.  He giggles hysterically at the thought that many had pity on him for being an English second language learner.  Who would ever guess that all the Evil Villain did, was duplicate somebody elses hub, use their keywords and run it through his system.

Just when you think that the end is nigh in Hubworld, and that Evil will prevail, a distant noise breaks the silence.  A noise of 400 000 hubbers clapping as the Hubworld Super Heroes enter the fray, leaping and dancing and carrying a few crates of beer.  Villains, you are no longer safe, because the Hubworld Super Hero Team are out to find you, destroy you and return you back to the Internetfraudworld where you escaped from and attempted to wreak havoc on poor unsuspecting hubbers.  Hubbers of the world unite, and join The Team to make sure that justice is served.  And then we can all have a wine or a beer.

Introducing the Hubpages Super Heroes!

Comments

    0 of 8192 characters used
    Post Comment

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 7 years ago from Cape Town

      JJ, I have learned that life is a series of constant changes, nothing ever stays exactly the same.

    • profile image

      Pachuca213 7 years ago

      Yes, I know isn't that sad. Well I come and go but I am never to far. And I am glad you are still around as well as Charlie, Deb, AE, and Tom....miss GT and Pest though....as you said yes those were the days!

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 7 years ago from Cape Town

      Those were the days JJ, I miss them so much, and so many of those good people have gone.

    • profile image

      Pachuca213 7 years ago

      I had to come back on here and read this one again! I sure miss the good ole days of fun hubjacking and crazy madness on here...

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Yep, send me a pic I can use, Candie

    • Candie V profile image

      Candie V 8 years ago from Whereever there's wolves!! And Bikers!! Cummon Flash, We need an adventure!

      I'm on the edge of my hub waiting for this one! I shall up my best villian type face up and you can copy it!

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Ok Candie, you'll be in for the next

    • Candie V profile image

      Candie V 8 years ago from Whereever there's wolves!! And Bikers!! Cummon Flash, We need an adventure!

      I can be a villian!! Maybe? Still no word..send a note and tell him he's gonna miss someone "right under his nose"..lol

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      yeah, am going to do a villain one, you sure you want to be a villain? lol

    • Candie V profile image

      Candie V 8 years ago from Whereever there's wolves!! And Bikers!! Cummon Flash, We need an adventure!

      Just found this via Bunyips sight.. can I be a superhero on your next layout?

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      You'll have to wait a week bunyip, am in the midst of packing up my house, shippers are here next Sunday and it's sooooo much work. just having a quick drink break!

    • profile image

      bunyip named sue 8 years ago

      Ok I'm here for the villian hub, all dressed up , where do I join ?

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Hope you find the hub you're looking for Janetta and glad you enjoyed this one!

    • profile image

      Janetta 8 years ago

      HAHAHA! I got sidetracked while looking for the phobia hub and so glad I did. U always make me laugh, Cindy :D I have got to get busy catching up....

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Thanks Earnest!

      Ag, yes do read them and comment on each

    • earnestshub profile image

      earnestshub 8 years ago from Melbourne Australia

      So much devotion to the super heros on hubpages may qualify you in the same league. Very funny and so true!

    • agvulpes profile image

      Peter 8 years ago from Australia

      cindy dont you read comments on your own hubs?

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      Ditto Sin

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      dunno they have gum trees in Oz and maybe the gum drops off em

      Hey Blue

    • agvulpes profile image

      Peter 8 years ago from Australia

      gum drops ? wtf are gum drops ?

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      Hey Sin got that Skype thingy fixed?

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      gum drops?

    • agvulpes profile image

      Peter 8 years ago from Australia

      Ah my loverly Its not going to be that easy. I'm going to torture you and make you read all of the above comments. The clue is above as old Hairy might say. But do be careful won't you ? ;-)

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      No Ag, pray tell, what do they eat?

    • agvulpes profile image

      Peter 8 years ago from Australia

      Sorry cindy that bloody bunyip got off his leash again . Is he bothering you if he is I will not let him have any food tonight. (not really I just say that to give him a fright) You do know what bunyip eat don't you?

    • profile image

      bunyip named sue 8 years ago

      Does this one work for you ?

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Yep, will get onto a villain hub this weekend!

    • profile image

      bunyip named sue 8 years ago

      Oh goody goody gum drops.

      Ahem (in a deep menacing voice) "I await your command Oh evil mistress"? You are the evil mistress. right ?

      I withdraw to change my friendly counternance for my more evil one.

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Sounds like a plan, Bunyip!

    • profile image

      bunyip named sue 8 years ago

      Oh, Oh, pick me, pick me, I'll be a villian. I go round eating beautiful women , surely I'm qualified.

      R.Blue could be Condom Head !

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Mmmmmm Blue, maybe you have a special condom that stretches like elastic...

      Thanks, Astray

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      I choose the power of poison pen.....no wait one of the other heroes already has that one......lemme see.....Cloak of confusion......no BP has that.....uh....surprise me!

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      lol Thanks GM!

    • GeneriqueMedia profile image

      GeneriqueMedia 8 years ago from Earth

      I coulda swore I commented on this before. ;)

      But this is most awesome.

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Okay Blue, you can choose your weapon this time!

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      Hmmmmm.

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Yeah, think I will make a villain hub now, thanks for the idea!

    • shibashake profile image

      shibashake 8 years ago

      lol - that will be terrific. I just saw Spiderman 3 where Spidey turns bad. It is always more fun to be bad. You get to wear black and suddenly know how to dance extremely well :)

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Nah, don't want to offend anybody, Shibashake, but yet again, mmmm, maybe I can turn my superheroes into villains. You have given me an idea!

    • shibashake profile image

      shibashake 8 years ago

      I followed Whikat's scent here. You portrayed all our local superheroes extremely well. Now, where is the hub on the villains? ;)

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      nah, you just blonde lol

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      Haha oh that was it. Hell I think I need glasses

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Oh, no I said I changed MY avatar because Pest was intimidated by My sausage lol

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      jajajaja you see I was reading your comment in the Forum where you told someone you pulled him from your avatar as he felt inadequate that is how this all started loool.So I thought he was pulled...I spoke to him in the chat and he said just before he had to go....I accidentally hung up on him

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      nah, he wishes I pulled him lol

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      Hahahah he is still here I thought you meant you pulled him Cindy

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Hey hey, keep our spy secrets, we don't want the evil one to get wind of our cunning plans

    • profile image

      LAmatadora 8 years ago

      Thanks for that comment cindy...since she is I and I am she!!~~ JJ =)

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      lol Blue

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      I'm 74/103 rds sure you may be right

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      my kids are doing a fractions worksheet now, Blue!

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      Yeah...of a German and his sausage!!!

      They have Hubpages at school???

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      catch ya then, Whikat, I took some super photographs

    • profile image

      Whikat 8 years ago

      Sounds good cindy. I am always interested about monks they have such fascinating lives. I will be back for more then. :-)

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Hi Whikat, thanks for the compliment. My next hub is going to be a travel one, my visit to the Shaolin monks this past weekend!

    • profile image

      Whikat 8 years ago

      I can't believe I missed this one! LMAO. Now I am having a hard time trying to choose which hub of yours is my favorite one. You have such great hubs. I Can't wait to see what's next.

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      ah well, will ask the other aussies at school

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      no...that's american...and i guess english....that crazy talking Aussie lass has another word for them.

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      drawers?

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      Nah she calls it something starts with a d

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      strides, in Oz its called strides

    • R. Blue profile image

      R. Blue 8 years ago from Right here

      Have him drop his..what are those things called BP?

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Oh, he looked all man all right! lol

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      Hahahaha he may not even have one. These days its hard to tell who is a man or a woman you know. One must be careful

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      not sure about his sausage yet lol

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      German oh my...I guess Germans and sausages go together nicely

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      LAmatadora, JJ is part of our team, can never dump her!

      BP, well, I did get the phone number of this gorgeous German on our weekend trip to Shaolin! I learnt some kung fu tricks this weekend, so I am ready to defend honour and country!

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      haha Cindy I come with you.I don't want you knocking on stranger's doors with no backup...

    • profile image

      LAmatadora 8 years ago

      I am glad you kept JJ up on here! =)

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      ooooo am so scared, bring it on baby!

    • profile image

      bunyip named sue 8 years ago

      Forgot to tell you I eat beautiful women in one gulp.!

    • profile image

      bunyip named sue 8 years ago

      Bunch of bloody wimps with their fancy costums and wiz bang toys.

      You want a super hero . Come see me!

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      G'day Mr Hairy Ass, howzit going mate?

    • profile image

      hairy A.S.S. 8 years ago

      to funny for words. raflmfao.

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Good on you! You go girl!

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      Haha I got to zap a few Hubbers on the weekend with my double ender Cindy, the strange thing is, after the attack, they were smiling. Mmmm, very puzzling......

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      lol BP, hang onto your weapon of ass destruction lol

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      Some hubber offered me 100 bucks to buy it.I said I do the crime,this beauty is mine

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      My powers are working hubbers are running hehe

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      I've removed my sausage avatar to help ease the intimidation pain you were feeling, Pest. I felt so saddened that it made you feel inadequate.

    • Pest profile image

      Pest 8 years ago from A Couch, Lake Odessa, MI

      I can feel a growth in the force already!

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      BP and I can help you with that problem, Pest. We know how to encourage you to overcome that phobia!

    • Pest profile image

      Pest 8 years ago from A Couch, Lake Odessa, MI

      That thing scares me!!!! My Kryptonite so to speak. Every super hero has a weakness, Mine is penis envy!

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      hahahah that sounds about right

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      He was just too intimidated by my sausage to leave a message here!

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Pest contacted me BP, he loves his body!

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      Loooooooool everyone wants my weapon, ooo you kinky hubbers

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Yeah, cats head for May with a cute lime skin as a helmet!

    • profile image

      C. C. Riter 8 years ago

      JJ has a familiarity about her, hmmm, sexy too and that May is really hawt even with a cats head. Is that a cat head? not so sure. Pest will be here soon 'nuff I suppose.

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Gwendymom! Maybe we can include you with your own special weapon!

      BP, don't know what's happened to Pest, maybe he didn't like his body?

    • gwendymom profile image

      gwendymom 8 years ago from Oklahoma

      Very cute. BP, can I borrow your umm weapon?

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      One down only Pest to see this. Speaking of Pest, wonder where he is, maybe his net is down again....

    • blondepoet profile image

      blondepoet 8 years ago from australia

      Pink suits you C.C it really does. Ooo agvulpes wants my little weapon to play with LMAO. Maybe after I show him how it works, after all it runs on 120km/hour speed he may run a thousand miles hahaha

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      Hey, we wondered why you never looked at it. Think JJ or BP commented on that fact earlier. Pink, because you are so romantic, and I liked the colour on you!

    • profile image

      C. C. Riter 8 years ago

      Dammit cindy, ya could o' emailed me. I missed it yeaterday and nobody tol' me last night. OOO I love that song MM, hope I could here ya sing it. cindy this is just great, so funny and you did a great jog too. Blue is, well he's so blue. haha and Tom yer upper body is rather huge compared to the legs, looks good on ya. haha You girls are all fantastic too! Pest looks so real, but I think my fav is toad, that isreally cool. But cindy, why oh why did you put me in PINK! hahaha

    • agvulpes profile image

      Peter 8 years ago from Australia

      Gotta go and get my beauty sleep . catch you soon.

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      lol

    • agvulpes profile image

      Peter 8 years ago from Australia

      That would make it a "manage de laser"?

    • cindyvine profile image
      Author

      Cindy Vine 8 years ago from Cape Town

      lol Agvulpes, you sure you don't want her with her laser gun?