jump to last post 1-2 of 2 discussions (6 posts)

Ummm I need some traffic...k... thanks

  1. kmackey32 profile image80
    kmackey32posted 6 years ago

    Dont we all.... lmao sorry being silly cus im tired....haha

    1. Ultimate Hubber profile image79
      Ultimate Hubberposted 6 years ago in reply to this

      Is that the traffic on roads? I hate that!

      1. kmackey32 profile image80
        kmackey32posted 6 years ago in reply to this

        HAHAHA Right...

  2. Pearldiver profile image88
    Pearldiverposted 6 years ago

    There is a Bus coming at you right now! smile

    And an Old Lady with a face lie a booted gorilla! smile

    And........

    Hang On....






    BRB..










    Phew....















    And....















    Several people.....






















    Chasing Me....
















    From...














    The Mental











    Phew.....











    Hospital.... smile



















    Did That Help??? hmm

    1. profile image0
      ssaulposted 6 years ago in reply to this

      hahahaha, you guys are hilarious! big_smilebig_smilebig_smile

    2. kmackey32 profile image80
      kmackey32posted 6 years ago in reply to this

      HAHAHA omg I didnt see that the other day... thats funny. U been diving for any pearls latley? I bet its been waaaaay to cold...lmao

 
working