jump to last post 1-12 of 12 discussions (22 posts)

4 WaffleCheese

  1. profile image0
    ralwusposted 6 years ago

    Take away the first letter, take away the last letter, then take away all the other letters. What do you have left?

    Anyone else can answer as well. hmmmm?

  2. KCC Big Country profile image84
    KCC Big Countryposted 6 years ago

    The answer is:  The square root of 2,347

  3. WaffleCheese profile image75
    WaffleCheeseposted 6 years ago

    Hmm, this is a good one. I'll have to stew over it.


    It's certainly not the postal service because then they wouldn't exist.

    Also, I've left nothing because because I HAVE all the letters.

    So, my guess is that I have all the letters.

    Does this make me a postman?

    1. profile image0
      ralwusposted 6 years ago in reply to this

      LOL Nope. try once more.

      1. WaffleCheese profile image75
        WaffleCheeseposted 6 years ago in reply to this

        Am I on the right track?!

  4. profile image0
    ralwusposted 6 years ago

    big_smile nope. Hi Texas Queen

    1. KCC Big Country profile image84
      KCC Big Countryposted 6 years ago in reply to this

      *waves my little monkey paw*  Howdy right back at ya!

  5. profile image0
    ralwusposted 6 years ago

    almost.

  6. WaffleCheese profile image75
    WaffleCheeseposted 6 years ago

    Hm..............


    a P.O. box?!!?!?!?!

  7. profile image0
    ralwusposted 6 years ago

    LOL Actually you did almost get that. One is left with the mailman, postman

  8. WaffleCheese profile image75
    WaffleCheeseposted 6 years ago

    Ha!
    That was a good one.

  9. profile image0
    ralwusposted 6 years ago

    Another one for ya.
    If you have 4 melons in one hand, and 7 apples in the other - What do you have?

    1. WriteAngled profile image92
      WriteAngledposted 6 years ago in reply to this

      Very large hands

      1. profile image0
        ralwusposted 6 years ago in reply to this

        You got it!
        A Hammer and a Nail cost $31. If the Hammer cost $30 more than the Nail, what is the cost of each?

        1. Phaseus profile image60
          Phaseusposted 6 years ago in reply to this

          If you are buying one nail then the one nail would have to be either free or stolen for the hammer to cost more than $0.01. Am I on the right track here?

  10. WaffleCheese profile image75
    WaffleCheeseposted 6 years ago

    Yeah, elephantiasis.

  11. WaffleCheese profile image75
    WaffleCheeseposted 6 years ago

    Hammer 30.50

    Nail, .50 (my total adsense earnings)

    1. profile image0
      ralwusposted 6 years ago in reply to this

      LOL smart man. I quit, for now. been fun.

  12. profile image0
    china manposted 6 years ago

    if you have one huge green ball in one hand and one huge green ball in other - what have you got ?

    1. profile image0
      ralwusposted 6 years ago in reply to this

      a problem!

    2. Arthur Fontes profile image89
      Arthur Fontesposted 6 years ago in reply to this

      You got the jolly green giant by the balls LOL smile

      1. profile image0
        china manposted 6 years ago in reply to this

        Yep - we say "got the Jolly Green Giant right where you want him"
        taught me my never-fail business strategy -
        "if you take them by the balls their hearts and minds WILL follow"

 
working