jump to last post 1-10 of 10 discussions (20 posts)

who's avatar do you like and why?

  1. profile image0
    kimberlyslyricsposted 6 years ago

    I like prey's

    she's too cool

    lol

  2. profile image0
    kimberlyslyricsposted 6 years ago

    pearldivers is awesome

    big_smile

  3. katiem2 profile image57
    katiem2posted 6 years ago

    Yours ain't bad...

    hmmmm I'll have to give it some thought...

  4. profile image0
    kimberlyslyricsposted 6 years ago

    you sexaddict right back at cha

    you could do one of those oops my panties fell off at the office porns

    lol

    j/k

    I'll cry though if that's your natural color hair-jealous

    xo

    now back to filing ha

    1. katiem2 profile image57
      katiem2posted 6 years ago in reply to this

      Aw, I'll give you twenty minutes to stop that.... big_smile

      Yeppers it's all natural.

      I do love your new avatar.... smile

  5. profile image0
    kimberlyslyricsposted 6 years ago

    avatar change hold please

    1. SomewayOuttaHere profile image60
      SomewayOuttaHereposted 6 years ago in reply to this

      ...okay...can't hold it any longer...must fly off somewhere soon....

      ...i like aquasilver's...it always catches my eye and it is an eye.....

      yep PD has a few good ones...

      ...now where's your new one?

      1. profile image0
        kimberlyslyricsposted 6 years ago in reply to this

        LMFAO FORGOT!  SHOULD MAKE A PERMANENT AVATAR THIS = ????

  6. Joy56 profile image61
    Joy56posted 6 years ago

    well i like my dove, because people can recognise me, when i change my name, but bring back the dove.  I like the avatar Cris A did for me, so i will go change to that.....

    I like Camlo'S avatar...... and i like Ramdy Behavior's because it is so easy to recognise.

  7. Joy56 profile image61
    Joy56posted 6 years ago

    I like A Evans avatar, as she writes like a lady and looks like one in her avatar

  8. Stevennix2001 profile image83
    Stevennix2001posted 6 years ago

    Well, I like Beth's avatar a lot for obvious reasons. wink  lol

    I also like Mighty Mom's, since I'm a huge Supergirl fan. 

    Optimus Grimlocks because we both seemed to have grown up watching Generation 1 transformers.

    And finally King Larry.  Or what used to be King Larry.  I don't know what happened to him, but it seems he deleted his account.  Oh well, I'm sure he has his reasons, but I loved his Bender avatar, as I'm a huge fan of futurama.  lol

    Edit:  I probably shouldn't say "finally", as im sure i'll come up with more later. wink  lol

  9. Joy56 profile image61
    Joy56posted 6 years ago

    all change your avatar just for a day even, it is fun

    I like paradigmasearch............. oh just a minute cannot spell the name avatar is cool, but what is it

    http://s1.hubimg.com/u/4924452.jpg anybody any idea what this is?????????????????????????????

    1. camlo profile image85
      camloposted 6 years ago in reply to this

      No. I thought it could be a precious stone, but on closer inspection it looks more like a piece of tin foil or something ...

      1. Joy56 profile image61
        Joy56posted 6 years ago in reply to this

        it sure is a puzzle............ who's avatar do you like then??????????????

        1. camlo profile image85
          camloposted 6 years ago in reply to this

          The one I now see of you there with your daughter is very nice, and I like the one of the cat from Stevennix. I also like Case1worker's, also with a cat.

    2. paradigmsearch profile image85
      paradigmsearchposted 6 years ago in reply to this

      It is a beta quartz crystal. smile

      http://s2.hubimg.com/u/4764301.jpg

      1. Joy56 profile image61
        Joy56posted 6 years ago in reply to this

        wowee a crystal, so it is worth a lot, better let Camla know about that.

  10. Joy56 profile image61
    Joy56posted 6 years ago

    you are so kind Camlo,

    I have just noticed recomend 1 a beautiful Panda

    1. recommend1 profile image65
      recommend1posted 6 years ago in reply to this

      Thanks Brenda,  but I have to say that actual pics are far more striking than the symbols we choose as avatars, I might want to be seen as big and cuddly but you are clearly radiant and happy - just like you got a new job or something ! big_smile

      1. Joy56 profile image61
        Joy56posted 6 years ago in reply to this

        yep thanks, Panda's are so cuddly..... I hope i like this job after all this fuss.  I love fuss

 
working