jump to last post 1-25 of 25 discussions (163 posts)

Yo, im new here!

  1. profile image0
    King Larryposted 7 years ago

    I just want to say im new here, but i also heard from a good friend of mine that happens to write on here as well that some of you guys are bunch of punks and jerks. requiring a lot of serious a** kissing just to earn any kind of respect.  is that true?  if it is, i just want let you all know right now, I don't kiss nobody's a**.  therefore, you all best treat me with a lot of respect or else i'll find your butts in real life and put you all in the hospital.  that's no threat either as that's a promise.  therefore, you either give me respect or SHUT UP! those are your only two options with me.  unless you want me to come after you.  anyways, im sure you all are nice people, as my friend told me you guys were.  therefore, im just joshing you all about the whole butt whooping scenario.  although I am f**king crazy enough to do it, so don't anyone here cross me.

    1. Faybe Bay profile image82
      Faybe Bayposted 7 years agoin reply to this

      Hi King Larry! Welcome to Hub Pages! You kind of scared me with the whole butt whooping thing. Mostly it's a matter of staying out of Politics and Religion as forums go, that is where the most trouble happens.

      Good luck with the hubbing, and write something, will ya? lol I know you haven't been here a half an hour yet. When you write a hub I will be reading it.

      1. tantrum profile image60
        tantrumposted 7 years agoin reply to this

        I'm sure you will, as you have fanned him ! lol

        1. Faybe Bay profile image82
          Faybe Bayposted 7 years agoin reply to this

          I fanned him so I'll know if he ever writes! lol I have quite a few who never wrote a single hub, but I don't defan because I don't want to hurt their feelings. smile

        2. kmackey32 profile image82
          kmackey32posted 7 years agoin reply to this

          LOL

    2. profile image0
      sandra rinckposted 7 years agoin reply to this

      I bet my ass could kick your ass!  http://www.billybear4kids.com/animal/whose-toes/AsianWildAss.jpg lol

    3. tantrum profile image60
      tantrumposted 7 years agoin reply to this

      I'm so scared !!

      Anyway! lol

      Thanks for the laughs !

    4. IntimatEvolution profile image79
      IntimatEvolutionposted 7 years agoin reply to this

      Deborah Sexton is that you????

      My bad.wink

      Welcome to the community.

      1. mega1 profile image79
        mega1posted 7 years agoin reply to this

        or could be Brenda -  lol

    5. profile image0
      LegendaryHeroposted 7 years agoin reply to this

      Welcome and who's the friend?

    6. profile image0
      Justine76posted 7 years agoin reply to this

      punk

      1. profile image0
        King Larryposted 7 years agoin reply to this

        punk?!?  why thank you justine.  that's the sweetest thing any gal has ever said to me. big_smile

        1. profile image0
          Justine76posted 7 years agoin reply to this

          your welcome. wink

          1. profile image0
            King Larryposted 7 years agoin reply to this

            so what's your name babe?  the names king larry and trash talking is my game!

            1. profile image0
              Justine76posted 7 years agoin reply to this

              Justine...I think.

              1. profile image0
                King Larryposted 7 years agoin reply to this

                oh okay.  sorry, i just wanted to make sure.  besides, you know how some hubbers use an alias and stuff.  lol.  i think i know all about you now.  my friend stevennix2001 told me ALL about you. wink lollollol

                1. profile image0
                  Justine76posted 7 years agoin reply to this

                  ha ha. this is my only profile, I had two before but they are long gone. this is the only me here on HP

                  1. profile image0
                    King Larryposted 7 years agoin reply to this

                    that's cool.  so what's a foxy gal like yourself doing in forums?  lollollol

    7. tony0724 profile image61
      tony0724posted 7 years agoin reply to this

      Then we have two crazy ones here !

      1. profile image0
        King Larryposted 7 years agoin reply to this

        really? your crazy too?  wow, it looks like hubpages is full of crazy folks like me.  i think im going to love it here!  lol

      2. donotfear profile image91
        donotfearposted 7 years agoin reply to this


        Tony, I'm nuts too, and I love it. Crazy is wonderful. We have an excuse.

        1. profile image0
          King Larryposted 7 years agoin reply to this

          damn straight!  besides, when your crazy nobody messes with ya and we can do whatever the hell we want.  whoo hoo!  (pulls out a double barrell rifle and shoots it up in the air)

          1. donotfear profile image91
            donotfearposted 7 years agoin reply to this


            I like your attitude Larry. We're tough on the outside but on the inside we're........well, I am....soft.

            1. profile image0
              King Larryposted 7 years agoin reply to this

              yeah, im pretty soft on the inside too.  as i told the tribe yesterday, im more of a lover than a fighter.  wink  just ask glassSpider over there. wink  lol

              1. donotfear profile image91
                donotfearposted 7 years agoin reply to this


                How would Spidey know? Yall got something going on the side? I'm jealous!

                1. profile image0
                  King Larryposted 7 years agoin reply to this

                  nah don't be.  besides, king larry has enough love to share with all you ladies on hubpages!  wink lol

                  1. donotfear profile image91
                    donotfearposted 7 years agoin reply to this


                    Oh wow, another Hokey!!!
                    I'm fainting dead away.http://comps.fotosearch.com/comp/UPC/UPC001/woman-wearing-fur_~csc08005.jpg
                    Tell us all about you.......

            2. mistyhorizon2003 profile image92
              mistyhorizon2003posted 7 years agoin reply to this

              LOL, like the TV advert for 'Dime Bars' says, "Armadillos, crunchy on the outside, soft on the inside!".

              You might have to be in the UK to have seen this advert, but it was funny smile

    8. lorlie6 profile image87
      lorlie6posted 7 years agoin reply to this

      Aye aye, Cap'n! lol

      1. profile image0
        King Larryposted 7 years agoin reply to this

        captain?  im the king damn it!  lol

        1. lorlie6 profile image87
          lorlie6posted 7 years agoin reply to this

          Okay, OKAY, then...aye, aye, King! lol

          1. profile image0
            King Larryposted 7 years agoin reply to this

            that's more like it! lol

  2. Rafini profile image88
    Rafiniposted 7 years ago

    interesting.  not exactly the best entrance...but, Welcome & enjoy.

  3. kirstenblog profile image75
    kirstenblogposted 7 years ago

    Wow!

    May I suggest the religious and political forums? big_smile

    1. earnestshub profile image87
      earnestshubposted 7 years agoin reply to this

      Good observation! lol

      1. kirstenblog profile image75
        kirstenblogposted 7 years agoin reply to this

        big_smile I don't stir things up at all do I? wink lol

    2. trooper22 profile image59
      trooper22posted 7 years agoin reply to this

      ROFL!!!

  4. myownworld profile image80
    myownworldposted 7 years ago

    um...welcome here, I guess.... neutral

  5. Cagsil profile image60
    Cagsilposted 7 years ago

    Welcome to HubPages. I do hope you try and enjoy your time here.

    By the sounds of it, you seem to be off to the races. Your post is quite interesting, and mostly irrelevant.

    Just your attitude from your post, you are obviously is missing something. What exactly that is? Who knows. hmm

    However, even with that said. I find that you came to HubPages, because of your friend(?) told you about the so-called "abuse" that goes on.

    Just the fact that you opened your account, then posted this thread, within a matter of minutes, shows quite a bit about you.

    Just my thoughts. Enjoy!

    1. profile image0
      sandra rinckposted 7 years agoin reply to this

      Did you guys read the whole post?  He said he was kidding.  big_smile

      1. profile image0
        cosetteposted 7 years agoin reply to this

        really?

        i must have missed that.

        i guess this is just for laughs too...

        King Larry on HubPages
        I'm basically an averaged guy that doesn't care what you all think and will say ANYTHING that i want no matter what.  i speak my mind freely and don't give a rat's a** about the consequences. If you piss me off, I will attack you.  Therefore, you best either give me respect when you talk to me, or shut up.  those are your only two options unless you want a butt whoopin like nobody's business. anyway, during my blogs, i plan on writing a series of rant articles to publish.  peace out folks!



        roll

        1. tantrum profile image60
          tantrumposted 7 years agoin reply to this

          lol
          what a joke ! lol

        2. profile image0
          sandra rinckposted 7 years agoin reply to this

          Well I was referring to this part

          But maybe he really is a donkey. big_smile

          1. tantrum profile image60
            tantrumposted 7 years agoin reply to this

            lol
            this is getting better !! Ha Ha !

            1. profile image0
              sandra rinckposted 7 years agoin reply to this

              Well I am just grateful that he isn't giving out rat's asses. lol

          2. profile image0
            cosetteposted 7 years agoin reply to this

            oh sorry Sandra i didn't see that it was surrounded by all those other words. well i hope he is kidding because that is really off-putting, i have to say.


            haha Mega, no way would anyone think that was you. KingLarry sounds dangerous neutralwink

            1. tantrum profile image60
              tantrumposted 7 years agoin reply to this

              lol so dangerous, I'm getting scared ! LOLOL

              1. profile image0
                cosetteposted 7 years agoin reply to this



                you have the grooviest smileys...

          3. Beth100 profile image83
            Beth100posted 7 years agoin reply to this

            Donkey?  ha ha ha  think that this is more like it:

            http://1.bp.blogspot.com/_y1obSLk0ax4/SfSkRzD_j5I/AAAAAAAABU0/huCnQs8-EM0/s200/sockpuppet.jpg

            1. profile image0
              King Larryposted 7 years agoin reply to this

              now why do you have to say that beth?  my friend, stevennix2001 told me you was a sweet gal, so now im going to have to whoop his a** for lying to me.  lollollol

              1. blondepoet profile image72
                blondepoetposted 7 years agoin reply to this

                Hi Steven LMAO !!!

                1. profile image0
                  King Larryposted 7 years agoin reply to this

                  steven?  woman, my name is larry!  who the hell is steven?  besides, i ain't a wuss like he is.  lollollol

                  1. donotfear profile image91
                    donotfearposted 7 years agoin reply to this


                    Ah-ha!!!!  I got it....!!! I knew I knew it I knew it!!!!

                    Gotch gotcha gotcha!!

                2. donotfear profile image91
                  donotfearposted 7 years agoin reply to this


                  Thanks BP. I knew I could count on you.

                  1. blondepoet profile image72
                    blondepoetposted 7 years agoin reply to this

                    Donotfear, BP is here,
                    Let's have a beer,
                    And give three cheers.
                    ROFL!!!!!!!

                    http://i255.photobucket.com/albums/hh150/phyllislovesjesus/CATS/funny-pictures-cat-is-john-lennon-o.jpg

            2. Beth100 profile image83
              Beth100posted 7 years agoin reply to this

              that's the best line you have?!?

              1. profile image0
                King Larryposted 7 years agoin reply to this

                line?  what you talking about woman?  lol

        3. mega1 profile image79
          mega1posted 7 years agoin reply to this

          uh oh, I used the term "rats ass" a while ago in another thread - I hope you don't think I'm Larry.  cuz I'm not.  he's not classy enuf for me.  I think he's somebody really new since he used the word "blogs" to describe his planned hubs.  well.  that's all I have to say about that!  he doesn't do a thing for me

  6. myownworld profile image80
    myownworldposted 7 years ago

    yikes he was? whew.... that's a relief....!

    1. tantrum profile image60
      tantrumposted 7 years agoin reply to this

      And where has he gone ?? roll

      He sounds so familiar ! lol

      1. myownworld profile image80
        myownworldposted 7 years agoin reply to this

        gulp....! yikes

  7. profile image0
    Lecieposted 7 years ago

    welcome to hubpages. i've only been here for 5 weeks and i'm addicted to it. careful that you don't fall into the trap of addiciton as well.

  8. aware profile image68
    awareposted 7 years ago

    king  hi hola aloha  hello   . one hub of yours  to show?

    1. tantrum profile image60
      tantrumposted 7 years agoin reply to this

      Plenty under another name, I think ! lol
      hi aware !

  9. Padrino profile image56
    Padrinoposted 7 years ago

    I'm sure glad you're here cuz I'm not!

    1. mega1 profile image79
      mega1posted 7 years agoin reply to this

      you're really somewhere else.  hmmmmm .

      1. myownworld profile image80
        myownworldposted 7 years agoin reply to this

        my head is spinning now...........

      2. Padrino profile image56
        Padrinoposted 7 years agoin reply to this

        Hmmmmmm,uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, what?

        1. mega1 profile image79
          mega1posted 7 years agoin reply to this

          huh?

          1. Padrino profile image56
            Padrinoposted 7 years agoin reply to this

            huh?

  10. Falsor Wing profile image82
    Falsor Wingposted 7 years ago

    Oh no not... Internet Tough Guy. I know he'll actually come and whup my ass because he said so, on an internet forum too. I'll make sure put the word out not to mess with King Larry.

    Hmmm I forgot to actually look at his hubs.

    P.S. are you troll baiting intentionally?

  11. myownworld profile image80
    myownworldposted 7 years ago

    ok. now this really is getting dangerous... I'm outta here! neutral

    1. mega1 profile image79
      mega1posted 7 years agoin reply to this

      you just made me laugh!  hahahaha!  why is that so funny to me? its the look on your face in the pic and the comment!  hahaha HAHA!  teehee.  really tickled now.

      1. myownworld profile image80
        myownworldposted 7 years agoin reply to this

        ((( shhh...they're coming after you now!  yikes )))

        1. mega1 profile image79
          mega1posted 7 years agoin reply to this

          whoooop! whoooooooooop!

          1. myownworld profile image80
            myownworldposted 7 years agoin reply to this

            big_smile

  12. DaniellaWood profile image78
    DaniellaWoodposted 7 years ago

    Hey King Larry. I didn't join too long ago either really, but have still met a fair few people on here and they've all been really lovely, encouraging me with my writing and giving useful feedback. Having said that, your message there did come across quite aggressive and it freaked me out a little - maybe not such a wise move to introduce yourself with a death threat... Still, I see your point and hope you live a 'jerk-free' life on HubPages! tongue

  13. profile image0
    pinkyleeposted 7 years ago

    wow! and I thought I had put my foot into it when I first joined. I was not even close compared to this. you don't scare me or anyone else for that matter just based on the responses here. you can't get respect unless you show respect first how bout you keep that in mind.

    everyone here are wonderful people in their own ways. if you joined like cags said just to start shiit then that really does say a lot about you and you will not find many friendships with your attitude.

    how bout reading some hubs (these are not blogs) and actually getting to know people before assuming that your "friend" is speaking the truth. as far as the joshing us part maybe so but if you didn't mean it you damn sure would not have started off a thread minutes into signing up with such attitude and hatred.

    at any rate i sincerely hope you find your "friend" is wrong and enjoy your time here at HubPages as it is a wonderful place to be!

  14. profile image0
    King Larryposted 7 years ago

    heya folks, just wanted to let you all know i was just teasing about the whole butt kicking thing.  i didn't realize a lot of people didn't know how to take a joke.  however, i'm back baby.  kicking serious butt and taking names damn it!  lollollol

    1. mega1 profile image79
      mega1posted 7 years agoin reply to this

      maybe I could hire you to do a little butt kicking for me, not being very good at it myself.  Or maybe just point you in a couple directions?  how busy are you these days?

      1. profile image0
        King Larryposted 7 years agoin reply to this

        nah, i ain't too busy.  besides, i love a good fight.  besides, nothing beats fighting, food and sex.  the 3 basic things any man needs.  lollollol  why you ask?  (pulls out a metal bat)  who you want me to beat up?

        1. mega1 profile image79
          mega1posted 7 years agoin reply to this

          no need right now, but I'll keep your name and number here, so that if any of those beeyotches wanta get up ina my face I can know who to call, yeah! yeh. yeh. yeh.  alla dose beeyotches gonna be singin' a different song den I betcha! 


          well, sweet dreams, and tell our kind friend hello when you see him - see y'all later!

          1. profile image0
            King Larryposted 7 years agoin reply to this

            alright.  peace out mega!  i'll be sure to tell our mutual friend hi when i see him.

  15. donotfear profile image91
    donotfearposted 7 years ago

    Gosh, King Larry.....uh.  Well, I guess your hub name sums it up, huh? Don't have a chip on your shoulder do ya?

    1. profile image0
      King Larryposted 7 years agoin reply to this

      nah, i just like to make people think im a total bad a**, so i can promote my rant hubs on here.  besides, im more of a lover than a fighter if you know what i mean. wink

      1. donotfear profile image91
        donotfearposted 7 years agoin reply to this


        Then you won't be offended when I reveal my true identity?

        I'm a Radical, Right Wing, Conservative from the deep south clinging to my God, my guns, my country and my hound dog! I'm out of control and crazy as a loon living in the boondocks of SW Arkansas!!




        http://i5.photobucket.com/albums/y183/fordonotfear/newone015.jpg?t=1271136144

        1. profile image0
          King Larryposted 7 years agoin reply to this

          really? your crazy?  why me too?  what a freaking coincidence.  what are the odds?  lol

          1. donotfear profile image91
            donotfearposted 7 years agoin reply to this


            Well I'll be horn-swoggled.  You're not from the south are ya'?

            1. profile image0
              King Larryposted 7 years agoin reply to this

              why yes i am! big_smile

              1. donotfear profile image91
                donotfearposted 7 years agoin reply to this




                I think I've detected a real......

                http://1.bp.blogspot.com/_Fc3MQ-NoGw4/SnbuwPtsR8I/AAAAAAAAEXc/g0iijEenSvw/s320/SockPuppet.jpg

                I'm right, arent' I? We know each other from another life......it was destiny.

                1. profile image0
                  King Larryposted 7 years agoin reply to this

                  maybe.  nah, my alter ego is too much of a nerdy clark kent sort of guy.  im more of the bad a** and insane superman type.  mwahahaha.

                  1. donotfear profile image91
                    donotfearposted 7 years agoin reply to this


                    Hmmmm. I'm curious. Which alter ego is the real Larry?  Do I detect passive-agressive tendencies here?  Or are you merely masking the beast within.....

        2. Anolinde profile image88
          Anolindeposted 7 years agoin reply to this

          LOVE the pic, donotfear smile

          1. donotfear profile image91
            donotfearposted 7 years agoin reply to this


            I'm glad someone else appreciates radical right wingers toting Bibles and guns. Hehehe.

  16. donotfear profile image91
    donotfearposted 7 years ago

    Hi King Larry, honey babe. How are you today, you hunka hunka burnin' sarcasm, you?!!

    1. profile image0
      King Larryposted 7 years agoin reply to this

      doing just great!  how about you my right winged gun toting vixen of sarcasm?  lol

      1. donotfear profile image91
        donotfearposted 7 years agoin reply to this


        I'm full of it today. I'm getting ready to go on a cattle drive in NW Arkansas May 7th. Gotta get these old bones prepared for it. Never tangled with longhorns before, but I'm sure there'll be other rednecks I can relate to.

  17. Wendi M profile image82
    Wendi Mposted 7 years ago

    I've been out of the loop for some time...just starting to make my way back to hubpages!

    So, hello and welcome King Larry!

  18. profile image0
    King Larryposted 7 years ago

    aah come on ladies. you seriously don't think that a tough as nails guy like me and a great lover too i might add to the ladies. wink  is possibly that loser of a guy named stevennix2001, now do you?  sheesh, i'd beat that guy senseless since i can't even freaking stand him! lollollol

    1. blondepoet profile image72
      blondepoetposted 7 years agoin reply to this

      Love you Larry. Give us a big sloppy kiss smile smile

      http://i294.photobucket.com/albums/mm113/gryze_2008/anmrspfy1.gif

      1. profile image0
        King Larryposted 7 years agoin reply to this

        alright.  only if you stop calling me steven.  besides, i can't stand that guy.  lol.  so which one of you lovely ladies want to be first to get a kiss from ol' larry?

        @Cossette

        damn straight i am.  besides, there's plenty of larry to go around.  like i was telling GlassSpider earlier, there's a reason they call me the "energizer bunny."  because i keep going and going and going.  wink

        1. profile image0
          cosetteposted 7 years agoin reply to this




          hee hee i needed a good chuckle big_smile wink

          'damn straight'....good catch phrase. me likey!

          1. profile image0
            King Larryposted 7 years agoin reply to this

            thanks. i figure since im going to be hubpages new cool bad boy, i figured i needed one.  like fonze has the whole, "heeeeeeeeyyyyyyyy" thing down.  i figured "damn straight" will be mine.  lollol

          2. donotfear profile image91
            donotfearposted 7 years agoin reply to this

            That catch phrase has been around here for as long as I can remember. We were using it back in the 70's in the freak culture.

            1. profile image0
              King Larryposted 7 years agoin reply to this

              well most people don't know that, so we'll keep it to ourselves.  besides, i don't mind if you ladies know that, but if any man here has a problem with it, (cocks rifle) i'll shoot his a**!

              1. donotfear profile image91
                donotfearposted 7 years agoin reply to this


                I just LOVE a true southern bad-ass!

          3. blondepoet profile image72
            blondepoetposted 7 years agoin reply to this

            And Cosette head on over. smile

        2. donotfear profile image91
          donotfearposted 7 years agoin reply to this



          I want the first kiss!!!!!  OMG!!!!!!!
          http://images.lifescript.com/Media/Taxonomy/Beauty/Lips/Lips_1_article.jpg

          1. profile image0
            King Larryposted 7 years agoin reply to this

            now now, you know what they say, all good things are worth waiting for. wink lol

            1. donotfear profile image91
              donotfearposted 7 years agoin reply to this


              OOOOhhh, puuuuulease!!!!! I've heard that line before. He kept putting off meeting me. When I called his bluff and said I was driving to meet him the next day, he disappeared forever....good things worth waiting for. NOT.

              1. profile image0
                King Larryposted 7 years agoin reply to this

                yeah, but why mess with the rest, when you can have the best? wink lol

                1. donotfear profile image91
                  donotfearposted 7 years agoin reply to this



                  Here I Am!

                  http://mudfacemarge.com/mamaredneck.jpg

        3. blondepoet profile image72
          blondepoetposted 7 years agoin reply to this

          Pucker up Steve...ohhhhhhhh...dang..........I mean King Larry smile
          Do you like sherbet lip gloss or cinnamon doughnut........

          1. profile image0
            King Larryposted 7 years agoin reply to this

            hmm...i think i like cinammon the best. wink hey wait a second.  why you almost call me steven?  you fantasizing about that guy or something?  mad

          2. Stevennix2001 profile image83
            Stevennix2001posted 7 years agoin reply to this

            why are you referring to larry as me?  im NOTHING like that guy.  lol

    2. Stevennix2001 profile image83
      Stevennix2001posted 7 years agoin reply to this

      says you!  besides, don't let my calm exterior fool you larry. im a lot stronger than i look.  lollol

    3. profile image0
      cosetteposted 7 years agoin reply to this




      haha! big_smile

      hey Larry, are you starting your own harem? i like your toughness, i have to say...wink

  19. trooper22 profile image59
    trooper22posted 7 years ago

    O H   M Y  G O D   B E C K Y! ! !

  20. Stevennix2001 profile image83
    Stevennix2001posted 7 years ago

    yep, your quite the ladies man king larry roll

  21. lorlie6 profile image87
    lorlie6posted 7 years ago

    Hey, Larry!  I mean, KING!  What kinda flicks do ya like?

    1. profile image0
      King Larryposted 7 years agoin reply to this

      idk, to be honest. why don't you ask that stevennix2001 guy, i usually tend to agree with him regarding movies.  lol.

      1. lorlie6 profile image87
        lorlie6posted 7 years agoin reply to this

        Gotcha!

        1. profile image0
          King Larryposted 7 years agoin reply to this

          what do you mean gotcha?  hmm

          1. lorlie6 profile image87
            lorlie6posted 7 years agoin reply to this

            Sire!!!  Please!  All I meant was that I understand what you said.  Not the lashings, I beg of you!
            lol

            1. profile image0
              King Larryposted 7 years agoin reply to this

              alright, your lucky im in a good mood then.  otherwise, i would unleash the lashings damn it!  lol.

  22. donotfear profile image91
    donotfearposted 7 years ago

    Have I missed anything? I had to put my grandson to bed..

    1. profile image0
      King Larryposted 7 years agoin reply to this

      not really.  a few people keep mistaking me for this steven guy. idk why.  lollol  besides, how could anyone confuse the coolest guy here for that chump? lol

      1. donotfear profile image91
        donotfearposted 7 years agoin reply to this


        King Larry, did I tell you one of my exes is named Larry? My first husband I was married to only 6 months. But don't worry, I won't hold it against you. I also had another boyfriend named Larry that was a real winner. NOT. But I won't hold it against you either. I like you.

        Why don't you start your own thread so your harem of women can follow you and flirt endlessly? Call it King Larry's thread or harem.

        1. profile image0
          King Larryposted 7 years agoin reply to this

          damn, that's a great idea!

          1. donotfear profile image91
            donotfearposted 7 years agoin reply to this


            Then start the dang thing!!!!

    2. lorlie6 profile image87
      lorlie6posted 7 years agoin reply to this

      Hi, donotfear-what did you read him?

      1. donotfear profile image91
        donotfearposted 7 years agoin reply to this


        We didn't read a story tonight. We played our soft music of lullabyes. He said, "Nonny, snuggle with me...."  He's so cute. So I told him just a minute Kason, Nonny will be right back..in about 5 minutes he was out like a light!!!! He's 4 yrs old.

        1. lorlie6 profile image87
          lorlie6posted 7 years agoin reply to this

          That's SO wonderful.  You're his "Nonny?"  Beautiful.  I'm expecting my first grandchild-a boy-in September. 
          I am getting really excited!

          1. donotfear profile image91
            donotfearposted 7 years agoin reply to this


            Oh, wonderful!!! They are so sweet, most of the time. It will be exciting. Get ready for a whole new experience. I bonded with my grandson while he was still in the womb. I was there for the first sonogram, then the ultrasound that detected his sex. I was also present at his birth, by C-section. I have such a love for him, much different than with my children. You will see. It is heaven.

  23. profile image0
    cosetteposted 7 years ago

    so where's the harem? winksmile

    1. donotfear profile image91
      donotfearposted 7 years agoin reply to this


      I think everyone's out tonight.

      1. Art 4 Life profile image61
        Art 4 Lifeposted 7 years agoin reply to this

        Cosette, I was wondering the same thing.....where's the harem...kind of like asking "where is the beef " ?

        1. donotfear profile image91
          donotfearposted 7 years agoin reply to this


          All the women are out tonight. It's Wednesday night.

  24. pooja0908 profile image55
    pooja0908posted 7 years ago

    welcome dude

  25. profile image55
    probafixposted 7 years ago

    Hi nice to meet all of you!!!

 
working